Oblečení a textil

Informace o oblečení a textilu

FASHION ARENU NAVŠTÍVIL JIŽ MILION ZÁKAZNÍKŮ

Napsal admin • Lis 3rd, 2010 • Rubrika: Obchody s oblečením

Fashion Arena Outlet Center, první outletové centrum v Praze, přivítalo již po osmi měsících od svého otevření miliontého zákazníka. Z čerstvého průzkumu, který mezi návštěvníky outletového centra v Praze Štěrboholích provedla uprostřed léta společnost Opinion Window, navíc vyplynul poměrně paradoxní údaj, a to že v létě tady za jednu návštěvu utráceli lidé v průměru o 13 % více oproti předvánočnímu období. Nadále pak platí další zajímavost – ve Fashion Areně co do výšky průměrné útraty předčí muži ženy cca o tři sta korun!

Miliontého návštěvníka, paní Libuši Chvostovou z Příbrami, přivítal ředitel outletového centra Fashion Arena pan Vladislav Hypš s tradiční květinou a pozorností v podobě dárkových poukázek. Z pohledu zmíněného průzkumu společnosti Opinion Window představuje paní Libuše Chvostová typického zákazníka Fashion Areny – outletové centrum navštěvuje pravidelně a na nákupy ji doprovodili její dva synové.

Podle průzkumu, který ve FAOC proběhl v červenci, plných 61% respondentů odpovědělo, že již navštívilo Fashion Arenu poněkolikáté – téměř třetina ze všech dotázaných (27%) pak zde byla za posledních šest měsíců dokonce minimálně 5krát. Do Fashion Areny se jezdí nakupovat „ve skupinkách“, nejčastěji tříčlenných (85% dotázaných), ať už s partnerem, kamarádkou, sousedem či s dětmi. Obliba prvního pražského outletového centra nekončí s hranicemi Prahy, ale je vysoká i mezi obyvateli Středních Čech. „To potvrzuje naši zkušenost z jiných zemí, že do outletového centra lidé jezdí cíleně, za výhodnými nákupy a v takovém případě jsou zákazníci ochotni cestovat i déle. Zatímco u běžných obchodů si vybírají nákupní centra v dosahu do 15 minut, do outletového centra jsou ochotni cestovat až 1,5-2 hodiny,“ potvrzuje Iva Janovská, Marketing Manager Fashion Arena Outlet Center.

Fashion Arena Outlet Center garantuje zákazníkům minimálně 30% slevy oproti klasickým obchodům, a to na veškeré zboží a každý den v roce. „I v období sezónních výprodejů, které je pro outletový obchod kritické, protože se dostává do přímé cenové konkurence s nabídkou klasických obchodů, však návštěvníci hodnotí cenovou úroveň ve Fashion Areně oproti výprodejovým cenám klasických obchodů jako výhodnější. Je to dáno i tím, že oproti klasickým nákupním centrům je ve Fashion Areně spolupráce mezi managementem centra a obchody daleko užší. Je možné tak organizovat akce jako například „Cenový trhák“, prostřednictvím kterých zákazníci mají možnost využít ještě výhodnějších nabídek v rámci celého centra,“ říká Iva Janovská. Ostatně to svým způsobem potvrdil i průzkum Opinion Window, podle něhož ve srovnání s předvánočním obdobím stoupla v létě výška průměrné útraty za jednu návštěvu oproti loňskému listopadu bezmála o tři sta korun. Těmi, kdo ve Fashion Areně v průměru více utrácejí, jsou pak stále muži, jejich průměrná výše útraty je skoro o tři sta korun vyšší než u žen.

Fakt, že outletové centrum neposkytuje pro nákupní centra a galerie typickou zábavu, jako jsou kina atd., není překážkou. Naopak, pro návštěvníky je důležitá šíře nabídky zastoupených značek a příznivé ceny (dohromady 40% označilo tyto faktory za nejdůležitější). Mezi dalšími oceňovanými skutečnostmi ve Fashion Areně bylo i prostředí, zejména pohodlné uspořádání obchodů, otevřený, převážně vnější prostor a venkovní terasa.

„V našem outletovém centru jsou zastoupeny především značky, které jsou u českého zákazníka oblíbené a se kterými má pozitivní zkušenost. Výběru jsme věnovali a stále věnujeme velkou pozornost. Na českém trhu etablované značky jsou tak pro naše outletové centrum ideálním partnerem a náš poslední průzkum toto opět potvrdil. 60% zákazníků nalezlo ve Fashion Areně všechny nebo téměř všechny své oblíbené značky a 90% návštěvníků odchází z Fashion Areny spokojeno a doporučilo by Fashion Arenu svým známým a příbuzným. Taková doporučení jsou pro nás tím největším oceněním,“ říká Iva Janovská, Marketing Manager Fashion Arena Outlet Center.

Nabídku na českém trhu zavedených a osvědčených značek doplňuje Fashion Arena obchody přímých výrobců, kteří běžně vyrábějí kolekce pro ty nejznámější světové značky. Tito výrobci jsou schopni, pod zdánlivě neznámou značkou, prodávat zboží nejvyšší kvality, z prvotřídních materiálů a prvotřídně zpracované, ale za ceny, které jsou naše peněženky schopné bez větších problémů akceptovat. „Tyto skryté „poklady“ musí návštěvník FAOC nejprve objevit, ale prodejní výsledky potvrzují, že se tak skutečně děje. Proto ve FAOC stojí za to, pozorně se prohlédnout i obchody, jejichž značka vám na první pohled nic neříká,“ doporučuje Iva Janovská.

Počet obchodů ve Fashion Arena Outlet Center se neustále zvyšuje, během července přibyl např. Mexx a Ecco a své obchody zde plánují otevřít i další mezinárodní značky. S trvale výhodnými cenami, které jsou po celý rok minimálně o 30 až 70 procent nižší než v klasických obchodech, se v prvním outletovém centru v Praze již prodávají módní značky oblečení, obuvi či kabelek, jako je např. Bushman, Lee Wrangler, Levi Strauss & Co., Mango Outlet, Pietro Filipi, OP Prostějov Profashion, Salamander, Samsonite. Sportovní nadšenci zde najdou adidas, Alpine Pro, Hi-Tec, Nike Factory Store, Puma, Reebok či Umbro a nejen kuchyň si lze vybavit třeba pánvemi Tefal ve zdejším Home&Cook.

Fashion Arena díky svému oválnému tvaru s otevřenou promenádou kolem obchodů skýtá výjimečnou možnost pohodlného nakupování, aniž byste minuli jediný obchod či značku. Posezení na venkovní terase v horkých letních dnech se může stát příjemným osvěžením během nakupování, stejně jako návštěva rozmanitých restaurací a kaváren. Vaše ratolesti zase ocení možnost odpočinku na velkém travnatém hřišti .

Kudy do Fashion Arena Outlet Center

Na Průmyslové ulici, přímo u sjezdu z Jižní spojky, směr Hloubětín. Z konečné stanice metra A – Depo Hostivař jezdí do FAOC zdarma kyvadlový autobus, odjezd každých 30 minut.
Otevřeno denně od 10 do 20 hodin.

Štítky: , , ,

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku